AZK_expo_logo 

23-26 травня 2018

Київ, МВЦ

Порядок акредитації

Для роботи на всіх заходах, що проводяться компанією ДП «Прем'єр Експо», представники ЗМІ повинні пройти обов'язкову акредитацію. Акредитація надає право безкоштовного проходу на виставку, отримання інформаційних матеріалів та прес-релізів, відвідування всіх проведених на території виставкового павільйону заходів, окрім тих, які вимагають окремих запрошень. Безкоштовна акредитація не поширюється на співробітників рекламних відділів.

Редакція може надати заявку на акредитацію своїх журналістів, операторів, фотокореспондентів, фотографів у межах встановлених квот:

  • друковані ЗМІ, інформаційні агентства, радіопрограми — не більше двох співробітників;
  • телепрограми — не більше трьох співробітників

 

Для акредитованих журналістів протягом усіх днів виставки працює прес-центр, в якому можна отримати додаткову інформацію з заходу, що проводиться, скористатися послугою Інтернет, офісною технікою (факс, ксерокс). При бажанні фахівці компанії ДП «Прем'єр Експо» допоможуть організувати інтерв'ю з учасниками у VIP зоні або на стенді учасника.

Журналістам, які пройшли акредитацію, для отримання бейджа і матеріалів необхідно мати при собі службове посвідчення представника ЗМІ та пред'явити його при реєстрації в МВЦ.

Акредитованим представникам ЗМІ не дозволяється проводити промоушн-акції (розповсюдження, презентація, реклама своєї продукції, послуг) без узгодження з оргкомітетом компанії ДП «Прем'єр Експо». Проведення подібних акцій є платним.

Представники ЗМІ в обов'язковому порядку надають в прес-службу компанії ДП «Прем'єр Експо» опубліковані матеріали (або їх копії), що стосуються заходів, що проводяться компанією. Подальша публікація матеріалів у друкованому або електронному вигляді, демонстрація відеоматеріалів повинні супроводжуватися посиланням на назву виставки та її організатора — компанію ДП «Прем'єр Експо». 

Для представників ЗМІ, які в період дії або після події не висвітлювали діяльність виставки, на розсуд оргкомітету компанії ДП «Прем'єр Експо» в подальшому може бути відмовлено в акредитації.

Назва ЗМІ*
Прізвище Ім`я*
E-mail*
Посада
*Код та телефон
Код та номер факсу +()
*Поштова адреса (вулица, будинок...)
*Ймовірні дати виходу матеріалу про виставку
* Обов`язкові для заповнення поля

ПАРТНЕР ВИСТАВКИ

 avtopro 

партнери

180_60_trans_ru_2016 180_60_tir_2016_ru logo_NK mobi_180x60  
AvtotechITEUral        

 

Інформаційні партнери

Logo_AUTO 
200X100 Auto logo Mint_180x60
aw_cw_tw_150x50 izdom AGV_logo_center Banner_AE_for_ATS_Expo

PereviznikLogo®Kol

ac_logo_new  machu_180x60 banner_Avto_i_Service
infoparts iparts aviso-siniy лого автопрайс правки 21 сжат
ZZ fxfactor zarulem Баннер для СИА
bizreliz_logo bs rst UkrAutoPortal_180_60
kompass_180x60_ua баннер_180x60 75ef350345174b71191c2dec366a5138 AvtoKomponeti
180x90_automaster 44_logo_display-standart  199507 motobudrex
Truck_pl AP_logo_180х60 сеть-новый-Авто-укр   PB_100x100
 

Думка експертів

Тест драйв Kia Rio Sedan.Дмитрій Філарет

20131109_140841

Дмитрій Філарет