Днів
Годин
Хвилин
Секунд

30-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілів
31 травня - 2 червня 2022 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

«АвтоТехСервіс 2021» як зона комфорту. Частина 2. Відгуки та враження

news
Відгуки учасників про виставку

Про новинки, дебюти та презенатції компаній, брендів, продуктів і технологій читайте у першій частині.
«АвтоТехСервіс 2021» як зона комфорту. Частина 2. Відгуки та враження
Спілкуючись з учасниками «АвтоТехСервіс» на стендах компаній, ми здавали їм традиційне запитання: як вони оцінюють саму виставку та які цілі ставлять перед собою. Серед опитаних власників, директорів, представників та менеджерів, як українців так і іноземців, переважали схвальні відгуки. Дехто був стриманий в оцінці результатів, дехто не приховував захвату від зворотного зв’язку з ринком. Задля об’єктивності відзначимо, що на 20 опитаних компаній знайшлося і дві невдоволені – цільова аудиторія не повною мірою відповідала їхньому профілю. Якби ж ми спробували зробити графік розподілу кількості думок в залежності від задоволення учасників, ми б отримали повний спектр оцінок від розчарування до піднесеного захвату зі стійким зміщенням у бік схвалення.

Втім, надаємо слово самим експонентам.

Скажімо, компанія «АвтоНова-Д» знаходиться у постійному пошуку оптимального варіанту, експериментує в усіх сферах: у роботі з дилером, з клієнтом, навіть з виставкою. Як зазначалось вище, у попередні роки, коли компанія брала участь у виставці, вона презентувала різні марки зі свого портфелю. У 2021 виставка для неї проходила під знаком німецького партнера АТЕ.

Вочевидь, ставка на монобренд була вдалою, і генеральний директор «АвтоНова-Д» Богдан Дука не приховував гарного настрою від перебігу виставки: «Я більш ніж задоволений. Вже можна робити попередні висновки. Звісно ми не можемо порівнювати подію в Києві з виставками у Франкфурті, Стамбулі чи Шанхаї. Ми – реалісти, тож у нас не було ілюзій щодо формату виставки, кількості учасників та відвідувачів. Але те, на що ми розраховували, повністю виправдалось. Є клієнт, і в нього є зацікавленість. Шкода лише, що гравці українського ринку автосервісу недооцінюють, наскільки важливо представляти себе професійній спільноті. Адже виставка – це також чудовий майданчик для спілкування як з постачальником, так і з клієнтом чи партнером, можливість зрозуміти ринок, хто чим живе на ньому. Такі заходи надихають та дають заряд рухатись далі – це речі невимірні у контактах, конверсії та кількості лідів. Сюди приїхали люди з усієї країни (а в нас 18 філіалів) і вони бачать, що компаніє живе, прогресує, стрімко розвивається. І цей образ у них залишиться. Тож коли вони наступного разу побачать АТЕ, то згадають про «АвтоНова-Д».

Повний матеріал на сайті нашого партнера AutoExpert