Днів
Годин
Хвилин
Секунд

29-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілів
26 - 28 травня 2021 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Драйвер для росту: як найстаріший автопарк в Європі можна використовувати для розвитку автобізнесу

news
 
Драйвер для росту: як найстаріший автопарк в Європі можна використовувати для розвитку автобізнесу
Як вже повідомляв AUTO-Consulting, станом на 01.01.2021 року середній вік автомобілів на дорогах України – 22,7 років. На тлі середньоєвропейських 10,8 років-це просто гнітючий показник. Виправити ситуацію можна тільки десятиліттям активних продажів нових автомобілів, або масштабною Загальнодержавною програмою утилізації старих авто. Ні те, ні інше поки з області фантастики. Так, в Україні найстаріший автопарк в Європі, але це зовсім не означає, що цей факт не можна використовувати для розвитку автобізнесу.

Давайте грубо оцінимо, які ж перспективи чекають український авторинок в осяжному майбутньому. Продажі нових автомобілів вже другий рік поспіль не можуть перетнути позначку в 100 тис.штук. У 2020 році було продано, за даними AUTO-Consulting, 86354 шт нових легкових автомобілів. У той же час імпорт старих авто за минулий рік склав 334963 штук (у 2019-му їх було майже 400 тис.штук). Як бачимо, з таким співвідношенням нових і б-у автомобілів розраховувати на оновлення автопарку не доводиться.
 
Якщо ж проаналізувати законодавчі ініціативи, які нещодавно озвучив офіс простих рішень Саакашвілі і розтиражували майже всі ЗМІ, то Україну там бачать як місце, куди повинні приїжджати «вмирати» авто з ЄС і США. Суть "реформи" Саакашвілі у скасуванні мита, новій формулі для акцизного податку, а ПДВ повинен братися тільки з акцизу. Здавалося б, проста формула, все зрозуміло, немає «занижених інвойсів». Тільки от коефіцієнт, який пропонується для нових авто-2,2, а для авто з 11 років і до 15+ - 0,7. Тобто оподаткування для сильно старих авто в 3 рази менше, ніж для нових авто. Зрозуміло, що при такій різниці стимулюватиметься імпорт старих авто. І ні про яке оновлення автопарку в Україні говорити не доводиться.
 
Іншими словами реальність і осяжні перспективи такі, що автопарк і далі буде старіти. І українському автобізнесу має сенс розвиватися в напрямку ремонту старих авто. Їх буде все більше, а з нашими дорогами частота ремонту тільки зростатиме. Зате в України є шанс стати найбільш просунутою країною в області ремонту автотранспорту.
 
Подивитися на нові технології в автосервісі і вивчити світовий досвід можна буде з 26 по 28 травня 2021 в м.Київ. У ці дати буде проводитися 29 Міжнародна спеціалізована виставка AutoTechService (Міжнародний виставковий центр, Броварський пр-т, 15)
 
Притому, рекомендуємо записати цю дату в свої календарі, так як AutoTechService - єдина в Україні Міжнародна виставка для професіоналів автосервісу і післяпродажного обслуговування автомобілів. Основні тематичні напрямки: Автозапчастини та автокомпоненти, автоаксесуари, масла, автокосметика, матеріали, автомобільне обладнання, Тюнінг, Авторемонтне та сервісне обладнання, інструмент, Автохімія, покриття, Автоелектроніка, охоронні системи, Шини, диски.
 
Провідні компанії ринку представлять на виставці свої новітні розробки. Виставку відвідають власники, директори, керівники відділів незалежних, авторизованих і мережевих СТО, механіки, діагностики та інші технічні фахівці з усіх регіонів України.
 
В рамках виставки пройдуть презентації, дискусії, круглі столи та конференції.
 
Одночасно з AutoTechService відбудеться 2-а Міжнародна виставка автотранспорту для бізнесу ComAutoTrans та виставка заправної та електрозарядної інфраструктури для всіх видів автомобільного транспорту Fuel & Charge.
 
Організатор обох виставок-компанія "Прем'єр Експо" (міжнародна група Hyve, Лондон), найбільший виставковий оператор в Україні.
 
Детальніше про умови участі та відвідування:

www.ats-expo.com.ua
+38 (044) 496 86 45
+38 (067) 320 66 61 (для повідомлень VIBER / WhatsApp / Telegram) 

Джерело