Днів
Годин
Хвилин
Секунд

29-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілів
26 - 28 травня 2021 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

AutoTechService 2020: Відгуки учасників

news
 
AutoTechService 2020: Відгуки учасників
Сергій Шкрябець, маркетолог компанії «Артхім»: «Ми вже втретє беремо участь в «АвтоТехСервіс». Починали з невеличкого стенду 6 кв. м, а зараз вже вдвічі збільшили площу, адже асортимент продукції суттєво розширився. Поки що передчасно оцінювати результати цієї виставки (коментар був у перший день – прим.), але з досвіду минулих заходів можна зробити лише позитивні висновки: компанія відкрила для себе нові регіони та знайшла дистриб’юторів, а наша марка Helpix стала більш впізнаваною. Також хотілося б відзначити роботу організаторів, які доклали максимум зусиль, щоб провести цю виставку в складних умовах, викликаних епідемією та карантином. Вони тримали з нами тісний зв’язок, оперативно інформували про всі зміни, та вжили усіх застережних заходів, щоб перебування тут було безпечним».


Сергій Казаков, представник Carbon Clean UK у Східній Європі, яка дебютує на українському ринку, поскаржився, що через карантинні перешкоди його партнери з Британії не змогли приїхати на виставку: «Вони мали привезти для демонстрації озонатори. Повинні були прилетіти власник, та директор, відповідальний за розвиток бренду в світі. А так я привіз лише ту частину асортименту, яка була в мене в наявності в Україні. Ну, нічого, чекаємо наступного року. Інтерес до нашого обладнання наявний, в перший же день я отримав запит інвойсу на такий апарат, як представлений тут».


З ним погоджуються інші іноземні гості. Лайміс Вашкавічюс (Signeda, Литва): «Коронавірус гальмує розвиток. Саму ж виставку оцінюю непогано: нехай людей загалом менше, ніж торік, але на нашому стенді ми мали достатньо зацікавлених відвідувачів, особливо на другий день виставки. Нас вже пізнають, як марку – ефект постійної присутності дається взнаки, бренд просувається. Сподіваємось, що ця виставка допоможе нам досягти ще вищого рівня та плануємо брати участь наступного року, адже ми бачимо, що це насправді ефективно».

А Юрій Мармалюков з агенції Swissvert (представник брендів FACET, EPS, Suplex, Bugiad та Coffle, та інших) зауважив, що Київська виставка стала першим заходом подібного роду в Європі після послаблення карантину: «Стамбул скасували, Франкфурт перенесли, Москва під питанням – не так багато майданчиків для тісної взаємодії з цільовою аудиторією. Тож ми просто не могли пропустити виставку у Києві, на якій ми допомагаємо нашим українським дистриб’юторам в просуванні наших марок».

Через ту ж таки обсервацію, скасовану в останній момент, майже екстремальною стала презентація для української професійної спільноти польської марки запчастин GH-Parts: із першопочаткового складу представників приїхали два менеджери, але не зміг прибути перекладач. Тож мовний бар’єр став певною перешкодою для новачків «АвтоТехСервісу». «Наша мета пошук нових дилерів в Україні та розширення нашої присутності, - говорить представник компанії Auto-GH Пьотр Сурма. – В нас вже є два дистриб’ютори в Україні, але вони постачають лише частину нашого асортименту. Тож ми хотіли б представити свою повну гаму продуктів. А також підняти впізнаваність марки GH-Parts. Ми зустрічали людей, які вже купували наші амортизатори, але й не здогадувались, що в нас є й інші запчастини: підвіска, гальма, електроніка. Цілком же враження від виставки не погані. Ми знали, яка ситуація тут, тож все виявилось навіть краще, ніж ми сподівались від початку. Мабуть, це максимум з того, що можна було організувати в цих умовах. Це ж єдина виставка цього року – навіть у США все скасували! Хтозна що буде наступного року, то ж ми щасливі бути тут і зараз».


«Наша головна мета на виставці не щось продати, а познайомити споживачів з маркою TRUCKMAN. Ми зробили перший крок минулого року, і продовжуємо йти цим шляхом. Наша цільова аудиторія: великі гуртові компанії, а також СТО. У порівнянні з минулим роком цього разу виставка трохи слабше через об’єктивні причини, але ми жодною мірою не шкодуємо, що взяли участь», - так оцінив представник комерційний директор TRUCKMAN в Україні Сергій Пальниченко. «По суб’єктивним відчуттям помітний сильний інтерес до марки, підходить багато людей, цікавляться. На другий день виставки в нас скінчився рекламний матеріал, довелося оперативно додруковувати. Отже виставка свою задачу виконує».

«Ми не брали участь минулого року, тож можемо порівняти лише з 2018. Очевидно, що епідемія та період відпусток не могли не позначитись на кількості відвідувачів. Але вона виявилися більшою, ніж ми очікували, а відвідувачі проявили зацікавленість як у наших новинках, так і у зразках вже перевіреного обладнання. Були в нас і прямі продажі прямо зі стенду, але головна мета – нові контакти та бізнес-партнери. Тому нема жодних моментів, на які слід жалітись. Все відбулося краще, ніж ми сподівалися. Будемо брати участь і наступного року. Принаймні, плануємо», - підбиває підсумки участі в «АвтоТехСервіс 2020» Василь Ковпак, комерційний директор ПВКФ «Вікторія С» (Черкаси).

Не приховував задоволення від участі у виставці Олег Шукшин, керівник СЦ та R&D VTM Group (Одеса). Він упевнений, що витрати на виставку окупляться: «Цього року, на диво, все добре і чудово. Мушу зізнатись, я думав, що буде гірше через коронавірус. А насправді, з точки зору отриманих нових контактів, в цьому році все склалось навіть краще, ніж в минулому. Мабуть, вплинула загальна нестача подібних заходів».



Юрій Кисіль, представник EURO DRIVESHAFTS Ukraine: «Виставка надала можливість нашим партнерам, з якими ми були знайомі лише онлайн, налагодити більш тісні стосунки. Також було просто приємно зустрітись із старими клієнтами, підтримати контакт, залучити нових клієнтів… Виставка організована на належному рівні, вжито усіх запобіжних заходів. Зацікавленість в нашій продукції ми відчули. В перший день було трохи стримано, але потім активність набрала оберти – відпочивати вже не було часу».

Поділилась своїми враженнями Наталія Павлова, ПТМ «Форсаж»: «По-перше, участь у виставці – це рекламна підтримка для наших партнерів. По-друге, це чудова нагода представити наші новинки. Ну і третє, це – можливість отримати нових клієнтів. Звісно, ефект може бути відчутний не відразу, та зазвичай виставка себе виправдовує. Ми працювали не марно, виставка перевершила наші очікування».

Під завісу виставки Андрій Коршаков, представник фірми «САНПАРІС» виглядав втомленим і знесиленим через три дні представлення марки WAS та нескінчених переговорів і спілкування – це найкраще говорить про інтерес до продукції: «Ще вчора-позавчора люди були в нас на стенді, а вже зараз ми отримуємо дзвінки: цікавляться, запитують, уточнюють. Віддача від виставки виявилася миттєвою. А в мене майже не лишилось сил відповідати. Сподіваюсь, що наступного року наші польські партнери таки приїдуть на виставку, тож ми зможемо провести її спільно».

Враженнями від першої участі у виставці поділився і директор СТО «РемКардан» (Київ) Олександр Горловик уточнить: «Ми регулярно відвідуємо профільні виставки в Україні та за кордоном. А в якості учасника ми виступаємо вперше. Як ви бачите, тут переважно представлені компанії, що продають продукцію. Ми ж продаємо послуги. Люди підходили, цікавились, ми обмінювались контактами – подивимось, які будуть результати. Наші клієнти як кінцеві власники, так і інші СТО, які не можуть відремонтувати кардан власними силами, а також автотранспортні підприємства. В цілому ж я виставкою задоволений, враження позитивні».

Підсумок. Розрив шаблонів і руйнування міфів

Як бачимо, переважна кількість учасників схвально оцінила подію, що пройшла з 18 по 20 серпня в павільйоні МВЦ. Всі вони стверджують: всупереч острахам та стереотипам, все виявилось краще, ніж можна було очікувати в умовах, що склались, а затрати на участь виявились виправданими. На наш погляд, виставка пройшла навіть краще, ніж в минулі роки. Можливо, через зменшену кількість експонентів, можливо, через оптимізоване планування та суто геометричне розташування стендів, але цього річ працювати на виставці було комфортно, як ніколи. Незважаюи на санітарно-гігієнічні та бюрократичні перешкоди, «АвтоТехСервіс» заберігає статус міжнародної виставки – це підтверджується прикладом рішучих іноземних учасників, які не побоялися представити свої компанії у київському Міжнародному виставковому центрі і були за це винагороджені увагою професійної спільноти та новими бізнес-контактами.

Важливим фактором, що допоміг залучити на виставку додаткову аудиторію (в тому числі найвищого рівню), став Аutomotive aftermarket Форум, проведений з ініціативи autoExpert. Від самого початку задуманий як майданчик для комунікації між усіма сторонами багатогранного ринку aftermarket, він успішно виконує свою функцію. Таким чином autoExpert виходить за межі традиційного видання, перетворюючись на живого комунікатора і каталізатора бізнес активності, знайомлячи між собою імпортерів, виробників, мережі рітейлу та залучаючи їх до ефективної взаємодії. Сучасний світ стрімкий і мінливий, тому потрібно швидко присовуватись до нових умов, освоювати нові форми та засоби співпраці. Тож і виставки, і преса трансформуються в сучасні способи комунікації, шукаючи нові креативні підходи.

Проведені виставка та форум переконливо спростовують міф про неефективність подібних заходів та руйнують стереотип про смерть професійних засобів масової комунікації і преми зокрема. Успішні компанії гармонійно використовують усі можливості донести інформацію про себе, свої послуги і продукти до якнайширших груп партнерів та клієнтів, та в результаті укладають угоди на десятки тисяч доларів.

Все це дозволяє зробити припущення, що наступного року «АвтоТехСервіс 2021» (яка вже приймає заявки), а з нею і черговий Аutomotive aftermarket Форум зберуть ще більше відвідувачів, учасників, доповідачів і слухачів.

Джерело