28-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілів
18 - 20 серпня 2020 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Люфт-детектор AGK-1 для діагностики ходової частини

news
     
ats-9-06-01.png
Ходова частина кожного автомобіля складається з наступних складових: колеса і підвіски, що безпосередньо пов'язані з кузовом. Щоб виключити можливі удари на кузов та інші робочі вузли автомобіля, використовуються різні елементи, що демпфірують - ресори, пружини, сайлентблоки і шини. Для гасіння коливань, що виникають під час пересування авто, використовуються амортизуючі елементи - амортизатори і стійки. Таким чином, головне завдання ходової частини полягає в якісному і безпечному пересуванні транспорту по будь-яких дорогах з урахуванням комфортних умов.

Тому діагностика ходової є невід'ємною частиною в процесі регулярного обслуговування авто. Адже під час поїздок по нерівних дорогах в першу чергу страждають комплектуючі ходової: кульові опори, рульова рейка, стабілізатори та інше.

ДІАГНОСТИКА ХОДОВОЇ ЧАСТИНИ НА СТО

Діагностику проводять в трьох можливих випадках:

  1. Хрестоматійний - коли внизу з'являються сторонні звуки (шум, стукіт, брязкіт). Це означає, що проблема досить серйозна і мова йде про запущений випадок.
  2. Плановий огляд дозволяє виконати своєчасний ремонт ходової, який обійдеться набагато дешевше в порівнянні з «аварійним».
  3. Купівля старої машини - перевірку необхідно робити перед покупкою транспорту, щоб відразу розуміти, на яку суму обійдеться відновлення автомобіля і, можливо, скільки повинен скинути власник авто на майбутній ремонт.

Діагностику ходової можна умовно розділити на дві популярні процедури: проведення під час руху транспорту і під час стоянки авто.

Діагностика під час руху - це найпростіший і найпоширеніший спосіб визначити, що в ходової частини машини присутня поломка. Важливо на слух розпізнати різні сторонні звуки. Причому робити таку перевірку найкраще під час їзди по нерівній асфальтованій поверхні.

Діагностика на місці проводиться на СТО, де є відповідна оглядова яма, або естакада, а також інше обладнання, підйомники (різної конструкції) для діагностики підвіски. Для цього майстра оглядають наступні елементи:

  • верхні опори стійок передньої частини підвіски;
  • здійснюють огляд стійок амортизатора;
  • виконують перевірку працездатності гідравлічних стійок або амортизаторів;
  • оглядають ступичний підшипник, перевіряючи його працездатність за допомогою розкручування колеса.

По завершенню всіх запланованих робіт проводиться перевірка цілісності ущільнювачів гумок, здійснюється контроль сайлентблоків і втулок кріплення.

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОГО ДІАГНОСТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ

Устаткування для діагностики ходової є невід'ємною частиною, яка допомагають визначити точні несправності в авто. Адже розпізнати неполадки «на око» дуже складно, до того ж - це не професійно. Одним з таких видів спеціалізованого обладнання є люфт-детектор, за допомогою якого можна з легкістю перевірити наступні вузли:

  • кульові опори підвіски;
  • підшипники ступиці;
  • шарніри рульової тяги;
  • сайлентблоки;
  • опорні подушки двигуна (деякі моделі авто);
  • втулки стабілізаторів і амортизаторів;
  • опорні підшипники амортизаторів та ін.

Робота даного приладу полягає в тому, що він допомагає зімітувати різного роду навантаження, що виникають при русі автомобіля та при різних дорожніх умовах. В результаті детектор люфтів піддає внутрішні деталі значним навантаженням і коливань, що дозволяє виявляти навіть ті проблеми, які складно було визначити під час стандартної перевірки авто.

Майстри отримують можливість візуально і тактильно оцінити стан підвіски, отримуючи зручний доступ до всіх необхідних вузлів. Плей-детектор допомагає:

  • визначити наявність всіляких зазорів і люфтів на робочих вузлах, що візуально залишаються непомітними;
  • прийняти правильне рішення - провести профілактику або виконати ремонтні роботи;
  • зберегти дорогі деталі, оберігаючи їх від поломки за рахунок заміни незначних пошкоджених комплектуючих;
  • замінити зламані деталі без подальших серйозних наслідків і тривалого ремонту.

Представлений інструмент для діагностики ходової є ідеальним помічником для майстрів, які працюють на СТО. В результаті вдається правильно контролювати стан авто, вчасно усуваючи всілякі неполадки в системі і гарантувати безпечну їзду по будь-якому дорожньому покриттю.
 
Широкий вибір обладнання для СТО: https://svitsto.com.ua/