28-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілів
10 - 12 серпня 2020 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

MAHLE і Daimler проводять експерименти з розподільчим з композиту

news
     
MAHLE і Daimler проводять експерименти з розподільчим з композиту
Співробітники Фраунхоферского інституту хімічних технологій (Fraunhofer Institute for Chemical Technology ICT) розробили пластиковий модуль розподільного валу. Автори проекту сподіваються, що подібні елементи дозволять знизити масу і вартість автомобілів, а також спростять складання двигунів.

На цьому етапі технологія представлена ​​демонстраційними зразками, створеним у співпраці з MAHLE Group, Daimler, SBHPP / Vyncolit і компанією Georges Pernoud Group. Модуль розподільного валу ICT виготовлений з посиленого волокном термореактивного полімеру, тобто матеріалу, що володіє високою твердістю, а в Найбільш стресових точках посилений алюмінієвими вставками. Модуль поставляється в зборі, і здатний витримувати високі температури вкупі з серйозним механічним або хімічним впливом.
 
Знизити вартість виробництва модуля распредвала в ITC планируют за рахунок використання заготовок, близьких за формою до кінцевої деталі. Крім того, термін служби термореактивних полімерних ливарних форм значно вище (близько 500 000 циклів), ніж в алюмінієвих прес-форм високого тиску. А ось збірку спростять завдяки монолітному дизайну з вбудованим підшипником.
 
Модуль вже пройшов 600 годин випробувань, які підтвердив його придатність для установки в двигуни внутрішнього згоряння. Композит витримує високі навантаження, не руйнується, а ще добре поглинає шум і вібрації. До того ж низька маса сприяє зниженню викидів вуглекислого газу.

Джерело