26-а Міжнародна спеціалізована виставка автосервісу та післяпродажного обслуговування автомобілей
23 - 26 травня 2018 року • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Відгуки учасників

отзывы

 

Учасники про виставку AutoTechService 2016


 

Лесюк Михайло, директор компанії «ЛМ-Трейд»:
 

Все сподобалося на всі сто відсотків. Результативністю і відвідуваністю ми залишилися задоволені
 

Євген Глущенко, начальник відділу продажів компанії «ГрандІнструмент»:
 

Метою нашої участі була не презентація нового товару, а, швидше за все, нагадати про себе. Ми найбільша компанія України, яка знайшла ресурси залишитися на плаву навіть під час кризи. А виставка, безсумнівно, є важливим інструментом в розвитку бізнесу. Тому компанії повертаються, щоб зустрітися зі стабільними компаньйонами і знайти нових.
 

Ігор Городиський, керівник відділу продажів «ТД Ювента»
 

Нинішня виставка краще, ніж в минулому році. По-перше, діяла програма ShuttleBus, що дозволило привезти відвідувачів з регіонів. По-друге, виставка візуально була більше. Для нашої компанії «Автотехсервіс» - це іміджевий захід
 

Керівник відділу маркетингу групи компаній «Аккум» Марина Борисова
 

Завдяки виставці, сподіваюся, ми розширимо свої ринки збуту, є вже певні домовленості. Цікаві для нас регіони були представлені. Позитивним моментом є залучення на виставку міжнародних компаній, які шукають варіанти співпраці з вітчизняним виробником
 

Бренд-менеджер «Фенікс- Маркет»
 

«Фенікс-Маркет» виставляється на різноманітних виставках більше 15 років. Виставка для нашої компанії – це механізм іміджевої підтримки. Ніхто не очікував, що захід принесе багато клієнтів, контрактів та зростання продажів. Але мені здається, що було б неправильно пропустити цю виставку. Якщо організація багато років працює на ринку, то вона зобов'язана приймати участь в подібних заходах задля підтримки статусу та репутації. Сам факт присутності компанії на виставці – це підтвердження того, що вона відповідально ставиться до своїх відносин з клієнтами. Ще серед плюсів необхідно відмітити те, що роз'єднання виставки автомобілів і виставки автосервісного обладнання покращило відсоток цільової аудиторії. Відвідувачі шукали конкретні речі і ставили конкретні запитання. Відсіялась та частина аудиторії, що приходила подивитись на автомобілі.